sunnuntai 19. tammikuuta 2014

just me, nothing much

Moikka !

Oon harkinnu jo tosi kauan että alkaisin kirjoittaan omaa blogia. Tässä mä nyt oon kirjoittamassa mun ihka ensimmäistä blogitekstiä, (kaverin painostuksesta ) alku saattaa olla takeltelevaa, mutta toivottavasti te lukijat kestätte sen.

Siinä kaiken pahan alku ja juuri, vasemmalla Sanna ja oikealla minä


Elikkäs, mun nimi on Marika, mutta kaikki sanoo mua Marsiksi. Asustelen täällä  Tampereen lähellä Pirkkalassa. Mun perheeseen kuuluu iskä,pikkuveli (Miro 15v ) ja koira (Riku 7v sekarotuinen - labradorinnoutaja ja ajokoira),  kuuluu myös siis äiti ja isosisko, mutta ne asuu muualla.


Riku ei jaksanut keskittyä oikeen kuvan ottamiseen..

 Oon  tällä hetkellä 17 vuotta mut kesällä tulee täyteen se kauan odotettu täysi-ikäisyys ! Cant wait ! Opiskelen ammattikoulussa nyt toista vuotta kokiksi, rakastan laittaa ruokaa.. Oon jo pienestä pitäen tykännyt leipoo ja tehä kaikkee mikä liittyy ruoanlaittoon, ja siitä se sitten lähti.




Ysiluokasta asti oon seurustellut mun tänhetkisen poikaystävän Akun kanssa, tarkalleen ottaen ollaan seurusteltu 1vuosi ja 9kk. Aku on myös 17v ja saavuttaa täysi-ikäisyyden 9päivää ennen mua.


 Mut löytää myös instagramista, twitteristä, ask.fm:sta nimimerkillä marsiiw


                                                                 xoxo marsi

ps. olisi enemmän kuin suotavaa jos jättäisitte jonkinlaisen mielipiteen tästä tuonne kommentteihin (:
pps. Kuvat on otettu iphone4s joten pahoittelen laatua.

1 kommentti:

  1. Ihan mukavasti olet kirjoitellut. Tulen lukemaan blogiasia, jos en aivan päivittäin, niin usein kuitenkin.

    VastaaPoista